poniedziałek, 1 kwietnia 2013

~Rozdział 8

Do pokoju wróciłam około 15. Zastałam w nim tylko Piotrka.
- Siema gdzie Maciek ? - położyłam się na łóżko.
- Poszedł porozmawiać. - odrzekł z nad książki.
- Z kim ?
- Z Amelką.
- Yyyy ? Ja tu jestem, a Maćka nie ma ?
- To ty ?! - spojrzał na mnie.
- Nie Duch Święty. Ty jesteś dziwny. Mam zwątpienia co do naszego pokrewieństwa.
- Jak z Kamilem ? - spytał zamykając książkę.
- No pogodziłam się.
- Tego się domyśliłem, widać po tobie. - usiadł na przeciw mnie. - gadaliście ?
- Chwilkę. Dawid nam przeszkodził.
- Idź pogadaj z Maćkiem. - zdziwiło mnie to, ale w sumie czemu nie.
- Gdzie jest ?
- Nie wiem... Na górnych balkonach pewnie.
Wstałam i ruszyłam ku wyznaczonemu miejscu.
Weszłam cicho na balkon, Maciek stał przy barierce.
- Przeszkadzam ? - spytałam.
- Nie.. Nie jasne że nie - powiedział zakłopotany.
- Chciałeś pogadać ?
- Nie.. nie ja.. tak. - wymusił uśmiech.
- Słucham ? - popatrzyłam mu w oczy.
- Bo.. czy nie zechciałabyś może pójść ze mną na spacer, jutro albo kiedy będziesz chciała. - spytał.
- Jasne że bym zechciała - dałam mu buziaka w polika. - Zimno nie ?
Maciek przyciągnął mnie do siebie i objął mnie ramieniem.
- Idziemy ? - spytał.
- Nie, posiedźmy tu razem.
Usiadłam na ziemi a on obok mnie. Podziwiałam widoki.
*oczami Maćka*
Podziwiałem jej urodę. Była tak śliczna, i tak sympatyczna.
Nie byłem wstanie powiedzieć czy się w niej zakochałem ale zauroczyłem na pewno.
- Zawsze chciałam pojechać na Hawaje. - powiedziała.
Ja też, ale tylko z nią.
- Ja zawsze marzyłem jechać na Madagaskar.
- Pojedziemy kiedyś tu i tu ? - spytała, ale wiedziałem że dla niej to nic nie znaczy.
- Jeśli będziesz chciała, to pojedziemy. - uśmiechnąłem się.
- Chciałabym być blondynką. Ładnie by mi było ?
- Jasne, tobie we wszystkim ładnie - powiedziałem prawdę.
- Ale odrosty tego bym chyba nie zniosła, ale wiesz może kiedyś nie będzie mi to przeszkadzało. - zaśmiałem się. - Czemu się śmiejesz ? - spytała.
- Śmieszna jesteś.
- Ej ! - zaśmiała się i lekko uderzyła mnie w ramię.
Posiedzieliśmy dość długo w ciszy.
- Która godzina ? - spytała.
- Nie wiem, chodźmy bo się na autobus spóźnimy. - wstałem i podałem jej rękę. Poszliśmy do pokoju, wziąłem torbę i narty. I poszliśmy na dół, wszyscy już czekali.
Wsiedliśmy do autobusu, każdy siedział sam... przed zawodami chcieliśmy pobyć sami.
*oczami Amelki*
 Byliśmy już na miejscu.
Było dużo kibiców, jak zawsze zresztą, tylko że dzisiaj przeważały Biało-Czerwone kolory.. nie no w sumie zawsze przeważają... No ale skakali u siebie i to się liczy.
Stałam na dole tam gdzie zawsze skoczkowie wchodzą po skoku. Czekałam na moich orzełków.
Pierwszy przyszedł Krzysiek... Mówiłam już że dziś drużynowe ? Jak nie to teraz mówię.
Chłopacy skakali świetnie i już po 1 serii prowadzili.
Indywidualnie najlepszy był Maciek, potem Kamil a na 3 pozycji był Rune Velta, 4 zaś zajmował Piotruś.
...
Po całym konkursie Polska uplasowała się na 2 pozycji tuż za Słowenią, a przed Australijczykami. Pogratulowałam chłopcom. I poszłam do Stefana i Dawida.
- Nieźle było no nie ? - spytał Stefan.
- No fajnie... Jesteś smutny ? - spytałam Dawida.
- Nie no czemu ?
- Przecież widzę. Co się stało.
- Nic.
- Jak chcesz.
Staliśmy chwilę w ciszy, potem Dawid gdzieś poszedł.
- Co mu ?
- Też chciałby skakać w drużynowych.
- No a ty nie ? - spytałam, no bo przeciez to chyba normalne.
- Ja już skakałem jak byłem młody.
- Z Adamem. - uśmiechnęłam się.
- Tak.. To była przygoda. Nawet jak skakałem źle to i tak były najlepsze momenty życia, skakać z Adamem Małyszem było niesamowicie... Skakałem z historią Polski. - uśmiechnął się ja zresztą też.
Podbiegli do nas skoczkowie.
- Jedziemy ?
- Jedźcie, ja z Maćkiem idę na spacer. Piotrek weź jego rzeczy.
Chłopacy się popatrzyli na mnie ze zdziwieniem (łącznie z Mackiem)
- No co nie możemy iść na spacer ? - spytałam.
- Jasne że możecie.
Odeszliśmy z Maćkiem.
- Nie wiedziałem że teraz pójdziemy.
- No ale powiedziałeś że kiedy będę chciała. A ja teraz chcę.  
- A jeśli tak.
- Widziałeś się z rodzicami.                                                    
- Jutro przyjdą.
Usiedliśmy na ławce, on spojrzał mi w oczy.
- Ładne masz oczy. - powiedział.
- Nie, ja zawsze chciałam mieć niebieskie.
- Mi się podobają brązowe.
- Bo sam masz ? spytałam rozbawiona.
- Może, ale ktoś jeszcze ma, dziewczyna na której mi zależy.
- Musi być szczęściarą.
- Musi. - lekko się uśmiechnął.
Chwile siedzieliśmy w ciszy.
- Ile miałaś lat jak po raz pierwszy miałaś chłopaka ?
- 15, Kamil był moim pierwszym chłopakiem. A ty ?
- 14, Dominika miała na imię.
- A jak miała na imię ostatnia twoja dziewczyna ?
- Joanna. A twój chłopak ?
- Chris. Jak się rozstaliście ?
- Zdradziła mnie. Wróciłem wcześniej do domu i zastałem ich w sypialni.
- Nienawidzę takich. Ja ci swoją historię już opowiedziałam.
- Widać nie mieliśmy szczęścia w miłości.
- Ja na Kamila nie narzekałam.. - posmutniałam, on jakby też.
*oczami Maćka*
Co chwilę wspominała o Kamilu, pewnie nadal go kochała.
- Która godzina ? - zmieniła temat. Spojrzałem na telefon.
- Dochodzi 20.
- Wracamy ? Zanim dojdziemy może być po 21.
- Jasne chodź.
Szliśmy długo. W pokoju nie było Piotrka.
- A on gdzie ? - spytała.
- Pewnie z chłopakami świętuje 2 miejsce. Idziemy do nich ?
- No spoko.
Poszliśmy do pokoju Kamila i Stefana.
- Yoo ! - powiedziała na wejście.
- Gdzie wy byliście tak długo ? - spytał Wewiór.
- Na spacerze - odpowiedziałem.
- Taaaa jasne - powiedział Krzysiek.
Impreza trwała długo było strasznie śmiesznie (jak na każdej imprezie).
Gdy poszedłem do pokoju spać zobaczyłem.....
______________________
Uwielbiam zatrzymywać w takich momentach.
Buahahaha kocham was :*

5 komentarzy:

  1. Jeju, czemu w tym momencie xD
    Czekam na następny...

    OdpowiedzUsuń
  2. super....pewnie Kamil do niej przyszedl?
    juz sie nie moge doczekac kolejnego..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, dopiero teraz go znalazlam ale już wszystko przeczytałam :) Teraz będę odwiedzać go na bieżąco i czekam na następny z niecierliwością ^^. Jak będziesz mniała czas to zapraszam do mnie zycie-jest-slodkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz znalazłam tego bloga i z pewnością zostanę na dłużej :)

    W wolnej chwili zapraszam na nowego bloga http://the--past--in--the--future.blogspot.com/Liczę się z każdą opinią! :)Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. http://walcze-bo-warto.blogspot.com/2013/04/dziesiec.html nowy epizod się pojawił, więc zapraszam ;)
    poziomkowa :)

    OdpowiedzUsuń